photo

Блог вчителя англійської мови
Москаленко Ліани Володимирівни

Якщо ви володієте знаннями, дайте іншим запалити від них власне полум'я

Опис досвіду роботи

Презентація досвіду роботи 

 

Освіта ХХІ століття – це освіта, в центрі якої перебуває людина, її неповторний духовний світ. Навчальна потреба в знаннях на міжнародному ринку праці, інтенсивне використання новітніх інформаційних технологій призводять до визнання необхідності оволодіння іноземними мовами.

Кожна людина, чи то доросла, чи дитина, - це особистість, унікальна і неповторна, що має власні достоїнства й недоліки, здібності. Психологами доведено, що творчі можливості людини безмежні. У кожному з нас прихований величезний творчий потенціал. Проблема лише в тому, щоб дати вихід своїм можливостям.

Тож проблема комунікативності вбачається мені дуже актуальною та значущою для процесу навчання ІМ, адже має на меті не лише навчити вільного іншомовного спілкування, але й продемонструвати  свою унікальність. Акцент переноситься з традиційного навчання як трансляції інформації на учіння, в процесі якого вчитель надає учням допомогу в здобутті, осмисленні інформації, формуванні і застосуванні певних компетенцій. Взаємодія вчителя та учня веде до успіху.

«Мова – це віконце, через яке людина бачить світ», -  казав В.О.Сухомлинський. Школа навчає, дає знання, але дітям треба бути допитливими і наполегливими, докладати максимум зусиль, щоб взяти, засвоїти і використовувати знання. Навчання – це велика і наполеглива праця. У північних народів є просте і мудре висловлювання: « Якщо подарувати людині одну рибину, вона буде ситою один день, якщо дві – два дні, якщо навчити ловити рибу, вона буде ситою все життя». Так і в навчанні: корисно багато знати, а ще краще – самому здобувати знання і бути наполегливим.

Головне призначення іноземної мови – стати засобом спілкування учнів. Тому тема, над якою я працюю – «Комунікативний підхід до навчання англійської мови». Саме практичне застосування комунікативного методу надає мені як учителю можливість за допомогою спеціально дібраних вправ перебудувати мотиваційну сферу учнів, розвинути їх здібності та активізувати можливості.

Проблеми вдосконалення уроку, пошуки поєднання різних форм та методів роботи на уроці залишаються для мене актуальними. Саме комунікативний підхід та креативне мислення сприяє кращому опануванню іноземної мови учнями, дає можливість практично застосовувати набуті знання для висловлення своїх думок, вражень, почуттів.

Своїм першочерговим завданням вважаю навчити учнів розмовляти англійською мовою на актуальні та зрозумілі для них теми, які вони можуть застосувати в різноманітних життєвих ситуаціях, стимулювати їх до висловлювань, заохочувати для спілкування. Для цього використовую різні фактори, що забезпечують розвиток комунікативної активності та креативного мислення на уроці, а саме:

● цікавий тематичний підбір матеріалу;

● диференційований підхід, врахування інтересів учнів;

● мотивація навчання;

● сприятливе психологічне середовище;

● прийоми і методи роботи  читати далі